DET BEGYNDE ALT PÅ ALLE SKOLEN.
Det hele begyndte fra økonomitimen i 8. klasse. Vi ville gerne gøre folk omkring os gladere. Det var sådan, vi startede med Happy Calendar. Snart blev vi bemærket fra den største kalenderproducent i Estland kaldet Timer, sammen udgav vi den anden kalender. Derefter deltog vi i unge iværksætterkonkurrence ENTRUM, hvor vi satte de gode gerninger til skoledagbøgerne. Det fik meget positiv feedback fra elever og lærere.

English
Eesti
Latviešu
Lietuvių
Suomi
Polski
Čeština
Slovenčina
Magyar
Română
Български
Ελληνικά
Hrvatski
Slovenščina
Italiano
Français
Español
Português
Deutsch
Nederlands
Svenska
Norsk bokmål
српски
Türkçe
Українська
Русский
